-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
E-160 S V1 rozmiar S
Egzemplarz testowy ALE przebieg ok. 10-20 km bo jest nowy silnik Bosch zamontowany !+ koszt wysyłki: 200 zł CENA DO LEKKIEJ NEGOCJACJI !
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin |
Cena przesyłki | 200 |
Dostępność | Ostatnia sztuka! 1 szt. |
Waga | 23 kg |
Kod kreskowy | |
EAN |
Opcja "Click&Collect" - +48 697 99 33 50
Zostaw telefon |
E-160 S V1 rozmiar S (160-168cm)
Egzemplarz testowy ALE przebieg ok. 10-20 km z powodu instalacji nowego silnika Bosch !
Stan bardzo dobry / dobry. Rower oklejony folią ochronną. Po pełnym serwisie (u Bike Doctor Serwis), wymiana łańcucha, i wszystkie elementy com koniecznie wraz z regulacja napędu.
Model e-160 to następca e-150. Ma zwiększony skok do 160 mm, zmienione niektóre podzespoły, zwiększony nieco prześwit, nowe, lepsze poprowadzenie przewodów do silnika oraz regulowaną geometrią ramy*. Zawieszenie w E-160S stanowią najnowszy widelec RockShox ZEB 27.5" 160mm, z offsetem 44mm i świetną sztywność oraz damper RockShox Deluxe Select + RT, DebonAir.
Napęd SRAM GX Eagle oraz hamulce SRAM Guide GE z tarczami 220mm to zestaw gwarantujący najwyższą jakość. Opracowaliśmy mocniejsze koła, wykorzystując nowe, dedykowane dla rowerów elektrycznych asymetryczne obręcze WTB HTZ i30 TCS 2.0 System, które mają grubsze ścianki i wykorzystują połączenie tulejowe. Model występują w całym zakresie rozmiarów czyli od XS do XL.
Silnik Bosch Gen 4 o wysokim momencie obrotowym jest super-kompaktowy i zapewnia wyjątkowo płynne dostarczanie mocy, które symuluje normalne pedałowanie, a obawa o zasięg nie powinna stanowić problemu, ponieważ standardowo montujemy potężny akumulator 625 Wh. W MY21 moment obrotowy silnika został zwiększony do 85 Nm, a tryb e-MTB ma wiele ulepszonych funkcji. Więcej o systemie Bosch Performance Line przeczytacie tutaj>>> (i przekierowanie do tej podstrony o Bosch)
*Shape It Link to specjalnie zaprojektowany Shock Extender tak, aby pasował do wszystkich rowerów Whyte z pełnym zawieszeniem, wyposażonych w standardowy Shock Extender. Dzięki takiemu rozwiązaniu możesz indywidualnie dostosować rower do swojego stylu jazdy i terenu w jakim będziesz się chciał poruszać. Zmieniasz wtedy wysokość suportu od ziemi oraz kąt główki ramy (tabela w załącznikach). Niemniej nie ma to wpływu na przełożenie dźwigni lub kinematykę zawieszenia.
XS | S | M | L | XL |
4'7″ - 5'3" | 5'3" - 5'6″ | 5'6" - 5'10″ | 5'10" - 6'2″ | 6'2" - 6'6″ |
145 - 160 cm | 160 - 168 cm | 168 - 178 cm | 178 - 188 cm | 188 - 198 cm |
Parametry ramy
Dane w tabeli podane się w milimetrach.
ROZMIAR | XS | S | M | L | XL |
---|---|---|---|---|---|
A - kąt główki | 64 | 65 | 65 | 65 | 65 |
B - kąt rury podsiodłowej | 75.4 | 75.2 | 75 | 74.8 | 74.6 |
C - górna rura | 557.7 | 579.2 | 609.1 | 638.3 | 667.8 |
D - wysokość suportu | 330 | 330 | 330 | 330 | 330 |
E - wysokość górnej ramy | 792 | 807 | 822 | 822 | 824 |
F - rozstaw osi | 1186 | 1197.6 | 1228.5 | 1258.6 | 1289.1 |
G - odległość oś suportu - oś tylnego koła | 442 | 442 | 442 | 442 | 442 |
H - sztyca podsiodłowa | 30.9 | 30.9 | 30.9 | 30.9 | 30.9 |
I - główka ramy | 112 | 116 | 130 | 142 | 155 |
J - rura podsiodłowa | 368.3 | 406.4 | 431.8 | 457.2 | 482.6 |
Stack | 598.1 | 607.3 | 620 | 630.9 | 642.7 |
Reach | 410 | 430 | 455 | 480 | 505 |
Bateria | Wewnętrzny akumulator Bosch 625 Wh PowerTube. Osiąga pełne naładowanie w 5 godzin, dostarzczane z 4A ładowarką kompaktową, 80% naładowania od 0 osiąga w 2.5 godziny |
Dźwignie hamulców | SRAM Guide RE, MMX |
Dźwignie przerzutek | SRAM GX-E Eagle, Single Click, MMX, 12 Speed |
Gripy | Whyte Lock-on V Grip |
Kaseta | SRAM PG-1210 Eagle, 11-50, 12 Speed |
Kategoria | eBikes, Full Suspension |
Kierownica | Whyte Custom 6061 Alloy, 30mm Rise, 35mm Bar Bore, 780mm Wide |
Kolor Rama | Matt Burnt Orange with Black & Earth |
Korba | SRAM EX1, 165mm, ISIS with X-SYNC 2, Direct Mount 34T for Bosch Gen 4, Black |
Łańcuch | SRAM GX Eagle, 12 Speed |
Mostek | Whyte Enduro Stem, 35mm Bar Bore, 35mm Extension |
Obręcze | WTB HTZ i30 TCS 2.0 System, Asymmetric, Sleeved Joint, Super Tough Construction, Tubeless Ready, 32 Hole |
Opona przednia | WTB Verdict TCS System 27.5" X 2.5" Light/High Grip, Tri-Tec triple compound High Grip rubber, Lightweight Casing, |
Opona tylna | WTB Verdict TCS System 27.5" X 2.5" Tough/High Grip, Tri-Tec triple compound, Fast Rolling rubber, Enduro Casing |
Pedały | Brak |
Przedni amortyzator | RockShox ZEB 27.5", 160mm Travel, 44mm Offset, DebonAir, Charger R Damper, Fast Black Coating, Tapered Steerer, 110mm x 15mm Boost, Maxle Ultimate |
Przedni widelec (skok): | 160 mm |
Przednia piasta | Alloy, Double Sealed Cartridge Bearings, 15mm x 110mm Boost Through Axle, 31mm Torque Caps, 32 Hole |
Przednia przerzutka | N/A |
Przednie hamulce | SRAM Guide GE, 4 Pot with Sintered Metal Pads, 220mm Rotor |
Rama | 6061 Alloy, Hydro Formed T6 Aluminium, Multi Butted, Custom Drawn, Tapered Headtube, Internal Cable Routing for Dropper Post and 12mm X 148mm Boost Dropouts |
Rodzaj ramy | Aluminiowa |
Rozmiar Koła | 27,5" |
Silnik | Bosch Performance Line CX (Gen 4). 85 Nm max Torque, 250 W nominal power, 2.79 kg 4 Power settings including progressive eMTB mode which automatically adjusts the support |
Siodełko | Whyte Custom, Triple Panel Design |
Stery | FSA No. 57E Orbit ZS, 1 1/2" Lower and 1 1/8" Upper Sealed Cartridge Bearings |
Suport | N/A |
Szprychy | DT Swiss Champion 2.0mm, Black Stainless, Brass Nipples |
Sztyca | Whyte drop.it Adjust, 30.9mm, XS/S 120-150mm Travel, M/L 140-170mm Travel, XL 170-200mm Travel, Paddle Remote Lever |
Tylna piasta | Alloy, E-bike specific, Double Sealed Cartridge Bearings, 12mm x 148mm Boost Through Axle, 32 Hole |
Tylna przerzutka | SRAM GX Eagle, 12 Speed |
Tylne hamulce | SRAM Guide GE, 4 Pot with Sintered Metal Pads, 200mm Rotor |
Tylny amortyzator | RockShox Deluxe Select + RT, DebonAir, Fast Black Coating, Adjustable Rebound, 2 position compression adjustment |
Wyświetlacz | Bosch Purion |