Filozofia Whyte

 

Whyte 2017

Przed wyborem roweru do określonego celu należy podjąć parę ważnych decyzji.

Dobór materiału, typu konstrukcji, detale techniczne, geometria i wrażenia z jazdy są bardzo istotne przy tworzeniu najlepszego roweru!

Kompromis przy wyborze jakiegoś elementu spowoduje zmianę w całości. W takim wypadku, nie można pójść na skróty!

Dla Whyte'a priorytetem są wszystkie wymienione elementy, aby doświadczać niedoścignionych wrażeń z jazdy w każdym środowisku.

 

Whyte Custom Tubing

Aby budować doskonałe rowery, na początku należy mieć świetny materiał.

„Custom Butted Tubing” jest unikalny, gdyż oferuje każdemu rowerzyście odpowiedni rozmiarowo, zestaw dedykowanych, cieniowanych i profilowanych rur do każdego rozmiaru ramy.

Dedykowane, cieniowane rury nie tylko zmniejszają ciężar ramy w odróżnieniu od powszechnie stosowanych ram na rynku, ale co ważniejsze, zwiększają przyjemność z jazdy, optymalizując właściwości dla każdego rozmiaru.

Rezultat końcowy, to prawdziwie „spersonalizowane” wrażenie przy każdej jeździe rowerem Whyte'a.

 

Detale techniczne:

Większość z nas, rowerzystów, doświadcza problemów z niezawodnością i konserwacją roweru, bez względu na to, gdzie jeździmy. Zastosowane detale techniczne Whyte'a to wynik doświadczeń na każdej ramie w prawdziwym świecie. Ich celem jest zminimalizowanie lub eliminacja wielu technicznych problemów, których rowerzyści doświadczają na całym świecie.

  • Agresywne kształty i potrójne cieniowanie rur tylnego trójkąta zwiększają elastyczność pionową, który poprawia komfort jazdy użytkownika.

  • Przesunięcie hamulca tarczowego na bardziej wytrzymałą dolną rurę tylnego trójkąta oznacza, że lepiej przenoszone są siły dynamiczne, obciążenia związane z napędem oraz hamowaniem podczas jazdy. Idea ta umożliwia zastosowanie dłuższej rury podsiodłowej w kształcie litery "S", co pozwala poprzez cieniowanie

  •        i kształtowanie bardziej oddziaływać na wyżej wspomnianą „elastyczność pionową”.

  • Dożywotnia gwarancja na łożyska we wszystkich systemach pełnego zawieszenia.

  • Gwintowany BB (suport) – potwierdzona niezawodność w porównaniu z innymi metodami.

  • Linki i przewody na całej długości są chronione pancerzem dodatkowo zabezpieczonym gumowymi uszczelkami w miejscach wejścia i wyjścia z ramy w celu eliminacji możliwości wniknięcia wody.

  • Opatentowane przez firmę Whyte systemy „Inter Grip” i „Getta Grip” - zwiększają niezawodność systemów zaciskowych sztycy podsiodłowej minimalizując możliwość wniknięcia wody.

  • Zaciski hamulcowe na mocowaniu ze stopu aluminium wewnątrz tylnego trójkąta gwarantują pewne, płynne hamowanie oraz eliminują wibracje przenoszone przez rury podsiodłowe.

Geometria:

Świetna geometria jest cechą, której nie da się opisać słowami. Trzeba wsiąść i jechać!

Jedynym sposobem na dopracowaną, perfekcyjną geometrię, świetne prowadzenie, przeniesienie mocy oraz komfort jest szereg jazd testowych w każdym środowisku, powtarzanych do momentu uzyskania idealnej równowagi pomiędzy wszystkimi elementami.

Wszystkie te elementy są fundamentalne w celu stworzenia najlepszych ram na rynku.

Please reload

Najnowsze Posty

February 7, 2017

Please reload

Archiwalne
Please reload

Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają braków lub błędów. Mają one charakter poglądowy.  Wszystkie nazwy i znaki handlowe użyte na stronie są znakami zastrzeżonymi dla ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celu identyfikacji. Niniejsza strona nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów prawa. Jeżeli znalazłeś błąd, daj nam znać, niezwłocznie go poprawimy żeby poprawić komfort przeglądania strony.

© Whyte PL 2019