NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Gdzie szukać informacji o interesującym mnie rowerze?

Najedź myszą w górnym menu na link "modele" otworzy się roletka z rocznikami, wystarczy wybrać interesujący rocznik i pojawi się spis wszystkich modeli na dany sezon. Jeżeli jesteś na stronach sklepu, wystarczy przejść do interesującego modelu i tam kliknąć link "specyfikacja techniczna". Zostaniesz przeniesiony na stronę z wszystkimi dostępnymi danymi odnośnie interesującego Cię modelu.

Gdzie znajdę katalog na interesujący mnie rok modelowy?

Katalogi w wersji elektronicznej znajdują się w dziale download (link dostępny w stopce, lub kliknij tutaj).

Jaki jest numer konta, na które muszę dokonać wpłaty za zakupy?

Numer naszego konta: RAIFFEISEN BANK POLSKA S.A   73 1750 1022 0000 0000 0103 3627

Można go znaleźć także w regulaminie sklepu na końcu paragrafu 1.

Zepsuł mi się osprzęt, co teraz?

Powinieneś jak najszybciej zgłosić usterkę dealer'owi, u którego kupiłeś rower, możesz także skontaktować się z nami, bądź z producentem danej części.

Chciałbym kupić rower, dostanę jakiś rabat?

Nie przewidujemy specjalnych cen rowerów poza działem outlet. Do flagowych modeli dołączamy prezenty, czy to w postaci kamery, kasku, ubrań, czy bonów na zakupy. W dziale SKLEP ONLINE  w głównym widoku listy rowerów modele które objęte są promocją ich miniaturki oznaczone są napisem "+ PREZENT". Po wybraniu konkretnego modelu możesz podejrzeć jaki aktualnie jest do niego prezent przypisany, czasem będzie ich kilka i możesz sobie wybrać ten, który najbardziej Ci pasuje.

Jak długi jest okres gwarancyjny i co obejmuje?

Na ramę i wszystkie komponenty z nadrukiem "Whyte" takie jak np siodełko udzielamy 2 lata gwarancji, która może być przedłużona do lat 4 pod warunkiem, że maksymalnie 28 dni od daty zakupu (data wystawienia paragonu lub faktury) zarejestrujesz rower na stronie: https://www.whyte.bike/registration

Będą jakieś promocje lub wyprzedaże?

​Wszystkie modele, które aktualnie znajdują się na promocji są widoczne w naszym sklepie w dziale OUTLET

Czy mogę zamówić samą ramę, lub dany model ale z innym osprzętem lub w innym kolorze?

Niestety nie. Sprzedajemy gotowe modele i nie ma opcji wymiany pojedynczych podzespołów, zamiany kolorów. Nie prowadzimy także sprzedaży części osprzętu. Tylko to co jest dostępne na stronach sklepu w dziale akcesoria.

Czy mogę zamontować sobie własny osprzęt?

Tak, możesz we własnym zakresie zamontować swoje części, jednak pamiętaj, że montując osprzęt nie przeznaczony do danego modelu oryginalnie lub niepasujący bezpowrotnie tracisz gwarancję na rower. Dotyczy to także wszelkich modyfikacji ramy, widelca bądź komponentów.

Outlet: Model testowany i powystawowy. O co chodzi?

Model powystawowy:

to rower,który od nowości stał u nas w sklepie na wystawie. Nikt na nim nie jeździł i nie był używany.

Model testowany:
to rower, na którym ktoś już jeździł, mógł być użyty do wyścigów, jak i testowej przejażdżki po placu w celu dopasowania rozmiaru.
Wszystkie szczegółowe informacje wraz ze zdjęciami przekazujemy za pośrednictwem wiadomości e-mail.

Czy rower będę musiał odberać osobiście, czy jest możliwość wysyłki?

Zamówiony rower można odebrać osobiście w Gdyni ul.T Wendy 15 (Budynek Agencji Morskiej). Jest też możliwość wysyłki roweru kurierem w dowolne miejsce w Polsce. Nie pobieramy za to dodatkowej opłaty.

Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają braków lub błędów. Mają one charakter poglądowy.  Wszystkie nazwy i znaki handlowe użyte na stronie są znakami zastrzeżonymi dla ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celu identyfikacji. Niniejsza strona nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów prawa. Jeżeli znalazłeś błąd, daj nam znać, niezwłocznie go poprawimy żeby poprawić komfort przeglądania strony.

© Whyte PL 2019